Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage

Ønsker du at klage over kompasbank, beder vi dig i første omgang kontakte din erhvervskundechef eller skrive til os på support@kompasbank.dk. Hvis du herefter er uenig med vores behandling af din henvendelse eller resultatet af den, er du velkommen til at henvende dig til kompasbanks klageansvarlige via email klag-til@kompasbank.dk

 

Hvis vi ikke finder en løsning

Vi vil forsøge at gøre alt, hvad vi kan, for at finde en løsning. Men hvis det ikke lykkes, og hvis du er forbruger – eller der er tale om et kundelignende forhold – kan du klage til Det finansielle ankenævn, Store Kongensgade 62, 2. sal, 1264 København K, tlf. 35 43 63 33.
Se mere på
www.fanke.dk.

 

Klager via EU’s klageportal 

Hvis du har indgået aftale med os via internettet, og hvis du er forbruger, kan du også klage via EU’s klageportal, som du finder på: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=DA.

Hvis du indgiver klage her, skal du oplyse kompasbanks mailadresse, som er kontakt-os@kompasbank.dk. Det er særlig relevant, hvis du er bosat i et andet EU land.

 

Klager via Datatilsynet

Hvis din klage vedrører vores behandling af persondata, og det ikke lykkes at finde en løsning ved din henvendelse til kompasbank, kan du klage til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk.

 

Hvis du ikke er kunde 

Hvis du ikke er kunde i kompasbank og ønsker at klage over kompasbank, beder vi dig kontakte den klageansvarlige direkte. Du kan kontakte den klageansvarlige via email til klag-til@kompasbank.dk, eller du kan skrive til: kompasbank a/s, Frydenlundsvej 30, 2950 Vedbæk.